آمارهایی جالب در مورد بازاریابی محتوا

بازاریابان اغلب از پتانسیل‌های بازاریابی محتوا و تأثیر آن در جذب مشتریان، افزایش درآمد و ارتقاء آگاهی از برند غافل هستند. در این مطلب آمارهایی در زمینه بازاریابی محتوا ارائه می‌شود که حاصل پژوهش‌های مختلف بوده و به شما دیدگاه بهتری نسبت به نقش تأثیرگذار بازاریابی محتوا در استراتژی بازاریابی دیجیتالی می‌دهد. در پایان ممکن است شما کاملاً روش خود را در حوزه بازاریابی تغییر دهید.

  • 70 درصد از کاربران اینترنت ترجیح می‌دهند در مورد کالاها به جای تبلیغات متعارف از طریق محتوا کسب اطلاع کنند.
  • بازاریابی محتوا 62 درصد نسبت به بازاریابی سنتی ارزان‌تر بوده و 3 برابر بیشتر مشتری جذب می‌کند.
  • کسب و کارهای کوچکی که تولید محتوا می‌کنند نسبت به سایرین 126 درصد بیشتر مخاطب جذب می‌کنند.
  • در زمینه تولید محتوا 49 درصد از شرکت‌ها آن را برونسپاری می‌کنند.
  • بازاریابی محتوا به طور متوسط 26 درصد از کل بودجه بازاریابی شرکت را به خود اختصاص می‌دهد.
  • 71 درصد از مردم گفته‌اند محتواهایی که مانند تبلیغات فروش بوده را نخوانده‌اند.
  • 72 درصد از بازاریابان اظهار نموده‌اند مؤثرترین تاکتیک سئو آن‌ها تولید محتوای مرتبط می‌باشد.
  • 51 درصد از شرکت‌ها به منظور فعال نگاهداشتن فروش، به طور مرتب تولید محتوا می‌کنند.
  • 84 درصد از کاربران، اینفوگرافیک‌ها را روش مؤثری در حوزه بازاریابی محتوا می‌دانند.
  • 92 درصد از بازاریابان، محتوای تولید شده را به عنوان دارائی برای شرکت‌شان تلقی می‌کنند.
  • 72 درصد از بازاریابان گفته‌اند بازاریابی محتوا، تعداد مشتریان بالقوه‌شان را افزایش داده است.
  • 84 درصد از مردم از برندها انتظار دارند که تولید محتوا کنند.
  • 47 درصد از مشتریان قبل از اقدام به خرید 3 تا 5 محتوای وب سایت را مطالعه می‌کنند.
  • 84 درصد از مشتریان معتقدند شرکت‌ها باید محتواهایی را تولید کنند که سرگرم کننده، داستان‌گو، راهگشا یا انتقال دهنده تجربیات باشند.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *