اجزای بصری برند چیست؟

تصویر برند شامل مجموعه ای از تصاویر، نمادها و سمبل هاست که شخصیت برند را شکل میدهند. این نشانه ها عبارتند از:

  • تِم رنگی
  • لوگو – لباسهای یکپارچه پرسنل
  • علامت ها (Signages)
  • فن طراحی حروف (Typography)
  • چیدمان و ظاهر اجزا در چاپ، تلویزیون و سایر رسانه ها
  • نمادهای پنهان پیرامونی (مانند سیب هایی در یک سبد در دفتر کار که طراوت و شادابی را به بیننده القاء می‌کند)
  • نمادهای آشکار پیرامونی (مانند نماد یک قلک خوک صورتی به عنوان نماد پس انداز یا کاهش هزینه)
  • عرف‌های خاص (Convention Booth) (مانند اینکه در تبلیغات پودر ماشین لباسشویی پیراهن سفید نشان دهنده کیفیت پودر می باشد)
  • سبک تصویربرداری یا عکاسی
  • تصاویر روی خودروهای حمل کالا (سواری، ون، کامیون، هواپیما، دوچرخه و…)
  • طراحی داخلی دفتر کار
  • سبک معماری
  • جایگاه اجتماعی محل دفتر در شهر
  • بسته بندی

همچنین شما می تواند یک کاراکتر برای برند (Brand Character) ایجاد کنید که یک بعد انسانی به ابعاد و نشانه های تصویری شرکت اضافه کند مانند یک خرگوش پرانرژی برای باطریهای دوراسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *