تصویر برند شامل مجموعه ای از تصاویر، نمادها و سمبل هاست که شخصیت برند را شکل میدهند. این نشانه ها عبارتند از:
- تِم رنگی
- لوگو – لباسهای یکپارچه پرسنل
- علامت ها (Signages)
- فن طراحی حروف (Typography)
- چیدمان و ظاهر اجزا در چاپ، تلویزیون و سایر رسانه ها
- نمادهای پنهان پیرامونی (مانند سیب هایی در یک سبد در دفتر کار که طراوت و شادابی را به بیننده القاء میکند)
- نمادهای آشکار پیرامونی (مانند نماد یک قلک خوک صورتی به عنوان نماد پس انداز یا کاهش هزینه)
- عرفهای خاص (Convention Booth) (مانند اینکه در تبلیغات پودر ماشین لباسشویی پیراهن سفید نشان دهنده کیفیت پودر می باشد)
- سبک تصویربرداری یا عکاسی
- تصاویر روی خودروهای حمل کالا (سواری، ون، کامیون، هواپیما، دوچرخه و…)
- طراحی داخلی دفتر کار
- سبک معماری
- جایگاه اجتماعی محل دفتر در شهر
- بسته بندی
همچنین شما می تواند یک کاراکتر برای برند (Brand Character) ایجاد کنید که یک بعد انسانی به ابعاد و نشانه های تصویری شرکت اضافه کند مانند یک خرگوش پرانرژی برای باطریهای دوراسل