پنج قانون ایجاد یک برند دیجیتال قابل اعتماد

اشتیاق به برندهای منحصرا دیجیتال به وضوح وجود داشته و این فرصتی بزرگ برای برندهای فعال در حوزه خدمات مالی برای جلب اعتماد از طریق عملکردی قوی به شمار می رود اما در این میان برای تضمین موفقیت باید به چند نکته زیر توجه کرد:

۱. هدف خود را روشن کنید
عصر دیجیتال، بسیاری از چیزها را تغییر می دهد اما بر روی روش تصمیم گیری مصرف کنندگان تاثیری نخواهد گذاشت. هنوز احساسات بر روی این موضوع تسلط دارند. حس وفاداری وقتی ایجاد می شود که مردم علاوه بر کاربرد محصولات یک برند با برقراری ارتباطی احساس از شخصیت آن تقدیر به عمل بیاورند بنابراین برند ها باید ورای محصول و قیمت آن فکر کرده و با کشف ارتباطی احساسی تبدیل به هدفی روشن و معتبر در زندگی آن ها بشوند. بعدها باید این روند ادامه یابد.

۲. هنجار ها را به چالش بکشید
محصولات روز به روز بیشتر به هم شبیه شده و به این ترتیب تجربه و خدمات بین آن ها تفاوت ایجاد می کند. برای این که به عنوان یک رقیب تازه شناخته شوید یک برند باید همچنان هنجارها را به چالش کشیده و تازگی پیشنهادها و اقدامات خود را تضمین کند.

۳. بر روی مشتری تمرکز کنید
هرگونه تعامل برند با مشتری باید شخصی و مرتبط بوده و درک سبک زندگی و انگیزه های او را منعکس کند. در ادامه یک برند باید رفتار هایی از خود نشان دهد که در بلند مدت به نفع مشتری باشد.
یک برند باید به جای پاداش دادن به کارکنان برای دستیابی به اهداف فروش تهاجمی، تمرکز خود بر روی نیازهای مشتری را نیز نشان دهد.

۴. قدرت داده ها و دیدگاه ها را تحت کنترل خود درآورید
آینده، کلا به سفرهای شخصی و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای کشف نیازهای واقعی مصرف کنندگان و پاسخ دادن به آن ها به شیوه ای هوشمندانه و درست می پردازد. تجارب شخصی همچنان به روند توسعه رابطه برند و ارتباطات هدفمند برای ارائه نتایج مورد نظر ادامه خواهند داد. برند هایی که قادر به استفاده از دیدگاه ها برای شگفت زده و خوشحال کردن مشتریان هستند، حس وفاداری را در دل آن ها در بلند مدت به وجود خواهند آورد.

۵. به بهینه سازی ادامه دهید
بهترین برندهای دیجیتال هرگز آرام نمی نشینند. کلید بقا، عبرت گرفتن از کارهای دیگران، تلاش مداوم برای کشف چیزهای جدید و جستجوی مستمر برای اصلاح و بهبود است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *