ایده های کم هزینه برای بازاریابی محتوا

اگر می‌خواهید سر به سر یک بازاریاب بگذارید، به وی بگویید که تولید محتوا یک روش بازاریابی کم هزینه است. هر چند این سخن کاملاً نادرست نیست، اما تولید محتوا خیلی هم ارزان نیست. شما نمی‌توانید بدون صرف زمان و پول، مقالات سفارشی، کتاب‌های الکترونیکی یا محتوای چندرسانه‌ای تولید کنید. تولید محتوا می‌تواند ساعت‌ها و روزها به طول انجامد. با این حال ما لیستی از 12 روش درخشان برای شما انتخاب کرده‌ایم تا در کمترین زمان ممکن حداکثر تأثیر را در زمینه بازاریابی محتوا داشته باشید.

مصاحبه با مشتری

یک مصاحبه 30 دقیقه‌ای با مشتری می‌تواند باعث تولید محتوای بازاریابی کم هزینه گردد. می‌توانید از این مصاحبه به عنوان الهام بخش مقالات وبلاگ، پروفایل شخصیت خریدار، توصیفات کالا و مطالعات موردی استفاده کنید.

پاسخ به سوالات

پاسخی متفکرانه به سؤالی که در رسانه‌های اجتماعی، در نظرات وبلاگ یا از طریق ایمیل مطرح شده، بنویسید و آن را منتشر کنید.

انجام نظرسنجی

انجام یک مطالعه بزرگ بسیار وقت‌گیر و پرهزینه است، اما می‌توانید یک نظرسنجی رایگان و آسان در سایت خود راه‌اندازی کرده و نتایج آن را در یک مقاله ارائه دهید.

استفاده مجدد از محتوای موجود

از محتواهای موجود استفاده کرده و با ویرایش مجدد، آن‌ها را از طریق سایر کانال‌های مجازی بازنشر دهید.

محتوای تولید شده توسط کاربر

به طور فعال از دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی و خوانندگان وبلاگ خود دعوت کنید تا عکس‌ها، نقل قول‌ها و نظرات مربوط به محصول یا خدمات برند شما را به اشتراک بگذارند.

انتشار محبوب‌ترین مطالب

لیستی از محبوب‌ترین مطالب خود را در طول سال گذشته به اشتراک بگذارید. این کار باعث افزایش بازدید وب سایت شما توسط مخاطبان مشتاق خواهد شد.

انتشار گزیده‌ای از یک کتاب

با انتشار مقدمه یا بخشی از یک کتاب در وب سایت خود، مخاطبات را تشویق به خواندن آن کنید.

انتشار نتایج تحقیقات

برداشت خود در مورد آخرین روندها، یافته‌های یک نظرسنجی یا پژوهش‌های صورت گرفته را منتشر کنید.

مقایسه محصولات شرکت با تولیدات رقباء

محصول شما چگونه با محصول رقباء مقایسه می‌شود؟ مقالات زیادی در این زمینه می‌تواند تولید گردد که مزیت شرکت و محصولاتتان را نسبت به سایر شرکت‌ها نشان دهد.

پاسخ به جنجال‌های ایجاد شده

پاسخی متفکرانه به یک مقاله بنویسید که شما را تخریب کرده است. مودب و حرفه‌ای باشید، اما از موضع‌گیری نترسید.

مصاحبه با مدیرعامل شرکت

شاید بودجه لازم برای سرمایه‌گذاری در تولید محتوای ویدئویی با کیفیت بالا را نداشته باشید، اما از یک تلفن هوشمند یا دوربین فیلمبرداری برای ضبط سخنان مدیرعامل شرکت در پاسخ به یک سؤال متداول، استفاده کنید.

ساخت تصاویر اختصاصی

با افزودن یک نقل قول یا آمار جالب در کنار تصویر برندتان و انتشار آن در شبکه های اجتماعی باعث افزایش محبوبیت کسب و کارتان شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *