تأثیر اینفوگرافیک بر بازاریابی شبکه اجتماعی

تولید محتوای تصویری به صورت لحظه‌ای در شبکه‌های اجتماعی در حال رشد است و افراد بیشتری ترجیح می‌دهند که محتوا را ببینند تا آن را بخوانند. تصاویر، نمودارها، اینفوگرافیک‌ها نمونه‌هایی از محتوای بصری هستند که مورد توجه ویژه مخاطبان قرار گرفته‌اند.

شما می‌توانید با به حساب آوردن عوامل مختلف مانند هدف برندتان، پیامی که می‌خواهید انتقال دهید، نوع مخاطبان هدف و… استراتژی محتوای بصری خود را مشخص کنید. در حالی که می‌توانید از اشکال مختلف تصویری برای ایجاد یک استراتژی محتوای متنوع استفاده کنید با این حال اینفوگرافیک‌ها مناسب‌ترین ابزار برای رسیدن به مقصودتان می‌باشند، چرا که نمایشی کامل از ترکیب اطلاعات متنی، آماری و تصویری هستند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *