بازاریابی تجهیزات پزشکی

امروزه بیماران قادرند از طریق اینترنت به اطلاعات پزشکی دسترسی پیدا کنند که سابق بر این تنها توسط پزشکان به آن‌ها ارایه می‌گردید. موتورهای جستجو و وب سايت‌ها باعث تحول در زمینه کسب اطلاع افراد از شرایط پزشکی‌شان و روش‌های درمان، شده‌اند. این موضوع فرصت‌های جدیدی برای شرکت‌های تولیدکننده و تأمین کننده تجهیزات پزشکی فراهم آورده تا بتوانند به مشتریان هدف دسترسی پیدا کنند.

اشتیاق بیماران به جستجوی اینترنتی در زمینه موضوعات مختلف پزشکی، ابزار موثر ارتباطی و اطلاعاتی برای تولیدکنندگان تجهیزات فراهم آورده است. فرایند از طریق ساخت صفحات اطلاع رسانی در وب سایت شرکت در زمینه محصولات پزشکی آغاز می‌شود. بیمار با مطالعه این مطالب در مراجعه بعدی به پزشک خود، در مورد استفاده از تجهیزات پزشکی تولیدی شما، با وی صحبت خواهد کرد.

طیف دیگری از مشتریان تجهیزات پزشکی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان می‌باشند که همواره به منظور تجهیز یا نوسازی بخش‌های مختلف‌شان نیازمند این تجهیزات می‌باشند. مدیران بخش خرید این مراکز نیز از اینترنت به عنوان ابزاری جهت بررسی و مقایسه انواع محصولات موجود در بازار استفاده می‌نمایند تا بتوانند خریدهای مناسبی انجام دهند.

تجزیه و تحلیل رفتار بازدیدکنندگان از وب سایت شما، بخش مهمی از برنامه بازاریابی اینترنتی خواهد بود. همچنین تبدیل بازدیدکننده به مشتری نیز با روش‌هایی همچون ایجاد فرم‌های پرسش و پاسخ یا معرفی خط تلفن ویژه برای دریافت مشاوره رایگان گام اساسی بعدی می‌باشد.

قرار دادن تصاویر مناسب به علاوه اطلاعات فنی محصولات در وب سایت و خدماتی همچون تحویل کالا درب منزل یا محل کار، بروشورهای ترجمه شده و خدمات پس از فروش، نقش بسزایی در افزایش تمایل مشتریان به خرید محصولات شما، ایفا خواهند نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *