بازاریابی محتوا به زبان ساده

بازاریابی محتوا به زبان ساده یعنی خلق و توزیع محتوای آنلاینی که به منظور جذب و جلب توجه مشتری طراحی می شود.

در زمان کنونی، بازاریابی سنتی در برابر بازاریابی محتوایی رنگ باخته است.افراد دیگر کمتر توجهی به تبلیغات تلویزیون و روزنامه می‌کنند. با رشد روزافزون کاربران اینترنتی، بازاریابی محتوایی و تبلیغات آنلاین توانسته سهمی بزرگ داشته باشد. با توجه به اینکه زمان بودن کاربران در اینترنت رو به افزایش است تبلیغات و بازاریابی هدفمند در اینترنت راحت تر می‌تواند صورت گیرد چون شما می‌توانید بازارهای هدف را به درستی انتخاب کنید و با تولید محتوای مناسب به این کار سرعت ببخشید و افراد را به سمت خود جذب کنید.

بازاریابی محتوایی یک تکنیک از بازاریابی است که می‌توانیم جامعه هدف مناسبی را از طریق تولید محتوای هدفمند و مرتبط و مناسب جذب کنیم و به سودآوری برسیم. بازاریابی محتوایی از طریق تولید محتوای مناسب و مفیدی که تولید می‌شود، می‌تواند بر بهبود یا تغییر رفتار مشتریان تاثیر بگذارد. این فرآیند باید یک فرآیند پیوسته و منظم باشد و از طریق خود شرکت و با توجه به تخصص ‌های افراد داخل شرکت انجام گیرد. اینکه محتوای تخصصی را از جای دیگر اجاره کنیم‌ یا برداریم امری اشتباه است.

هنر بازاریابی محتوایی

آیا می دانستید هدف در بازاریابی محتوایی جذب مشتریان و مصرف کننده ها با تولید و ساخت محتوای مفید و کاربردی برای ایجاد تعامل و بحث و تبادل نظر و همچنین ایجاد تغییر و بهبود رفتار مصرف کننده است؟ بازاریابی محتوا امروز به یک فرآیند جدایی ناپذیر در بازاریابی تبدیل شده است. در اصل، بازاریابی محتوا یک هنر در ارتباط با مشتریان است بدون چشم انداز فروش! به‌جای فروش محصولات و خدمات شما این بار از مشتری خود یک مشتری هوشمند می سازید. چگونه ؟ با ارائه اطلاعات مفید تخصصی.

نتیجه این استراتژی در بازاریابی به‌دست آوردن مشتریان متعهد و پایدار است که در ازای اطلاعات مفیدی که از شما دریافت می کنند به شما وفادار خواهند بود. در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا از روش بازاریابی محتوایی استفاده می کنند مانند مایکروسافت، سیسکو و … همین‌طور بسیاری از کسب و کارهای کوچک و هر کسی که محصول یا خدماتی برای فروش دارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *