یکی از حوزههایی که کسب و کارها با استفاده از کمپینهای بازاریابی محتوا در آن شهرتی دست و پا کردهاند صنایع غذایی و آشامیدنی است. در اینفوگرافیک زیر اقدامات چند برند مشهور خوراکی و آشامیدنی در زمینه بازاریابی محتوا عنوان شده است.

همچنین ببینید؛
-
روش های بازاریابی در صنایع غذایییکی از صنایع بسیار رقابتی در دنیا، صنعت غذا میباشد. تولید محصولات غذایی برای بسیاری از کسب و کارها بسیار دشوار است، زیرا حاشیه سود پایینی دارد و همواره شرکتهای تازه تأسیسی وارد بازار میشوند که میخواهند از طریق جذب…
مغز چگونه به تبلیغات مواد غذایی پاسخ میدهد؟سالهاست کارگزاران تبلیغاتی برای طراحی، تولید و ساخت آگهیهای تبلیغاتی مواد غذایی از روشهای گوناگونی بهرهمندند نظیر پرسشنامهها، نظرسنجی، گروه کانونی و سایر تحقیقات کمی و کیفی دیگر نظیر مصاحبهها. «نورومارکتینگ» به عنوان یک «روش» و «رویکرد» دستاوردهای درخشانی برای…