یک کسب و کار بدون برند شبیه یک محصول است که نامی ندارد. شما میبایست متقاعد شوید که یک استراتژی برندینگ تاثیرگذار داشته باشید که به مشتریان شما کمک می کند شما، محصول و خدماتتان را به یاد بیاورد.

آقای جیسون (Jason) یک لیست شامل هفت دلیل ارائه کرده است که شما چرا باید برای برای کسب و کارتان برندسازی کنید :
۱- برند سازی آگاهی از محصول ایجاد میکند
۲- برندسازی میتواند کارآیی محصولات شما را تقویت کند
۳- برندسازی نشانگذاری شما به عنوان سازنده خواهد بود
۴- نامگذاری، مشتری را برای به یادآوردن شما ترغیب میکند
۵- برندسازی استراتژی کلی بازاریابی شما را تکمیل میکند
۶- برندسازی بازاریابی را بسیار سادهتر خواهد کرد
۷- برندسازی فروش را افزایش میدهد
همچنین ببینید؛
یازده تاکتیک قوی در برندسازیشما به خوبی میدانید چه کسی هستید، تصمیم گرفتهاید برندتان متمایز باشد، شما مردمی را یافتهاید که آنچه شما دارید را میخواهند، و شما بهترین تجربه را به آنها عرضهکردهاید. حال شما می بایست فریاد بلند برند را بکاربگیرید و…
برندسازی وب سایت در عصر بازاریابیعصر بازاریابی در حال تغییر است. محصولات، خدمات، فروشندگان، فروشگاه ها،مدیران، شرکت ها همگی در دنیای اینترنت حضور خود را جدی تر دنبال می کنندو اکنون در جست وجوی جای مطمئنی در موتورهای جست وجو هستند. اگر چه درگذشته تبلیغات…
گامهای اساسی برندسازی برای یک کسب و کارکسب و کار شما از دیدگاه مخاطبان چگونه به نظر میرسد؟ شما چه ارزشهایی را با مشتریانتان به اشتراک میگذارید؟ آیا شرکت شما به عنوان شرکتی که این ارزشها را بیان میکند، شناخته شده است؟ زمان آن فرا رسیده که…