پنج گام برندینگ شرکت های معروف خدماتی

اغلب ما برند را به عنوان یک سمبل، یا عبارت جذاب، یا یک مارک تجاری که برای تعریف و تبلیغ محصولات یک شرکت بکار می‌رود، می‌شناسیم. به هر حال هدف اصلی یک برند ارسال مجموعه‌ای از برداشتها به یک بازار هدف است تا یک پاسخی از آن دریافت کنیم. یک برند وعده‌ای می‌دهد، که باعث انتظاراتی در مورد کیفیت برای مشتری می‌شوند. موفقیت برند در شرکتهای خدماتی معروف بسیار مهم است. مشتریان این شرکتها باید با برند زندگی کنند تا مطمئن شوند که آن وعده تحقق یافته است.

۱با یک تعریف شروع کنید : ما کیستیم؟
از مشتریان بپرسید که چه عناصری از خدمات ما که دریافت کرده‌اند برایشان مهم بوده است؟

۲ارزشهای سازمان خود را با نتایج این پرسشنامه منطبق کنید.
به جای اینکه بخواهید خدمات خود را با ارزشهای تعریف شده منطبق کنید، باید ارزشها را با خواستهای مشتری منطبق نمایید.

۳حال ارزشها را در پیام‌های خود بگنجانید.
با فرموله کردن پیام‌های خارجی خود شروع کنید، پیامهایی که به مشتری و بازار منتقل می‌کنید. برخی از این پیامها را توسط تبلیغات، برخی را توسط کارکنان و برخی را توسط روابط عمومی خود منتقل می‌کنید

۴ارزشها را به داخل سازمان خود بیاورید.
پیام‌های برندسازی داخلی می‌بایست بصورت شفاف مشتریان شرکت ، ویژگی‌های خدمات ارائه شده، و سبک کاری شرکت را تعریف کرده و به همه کارکنان منتقل کند.

۵برندتان را پرشتاب کنید
شتاب حرکت را از طریق مرتبط کردن فرآیند برندسازی با فناوریهای شرکت، فرآیندهای کاری و سیستم‌های مدیریت کلان حفظ کنید. زبان برند را برای کمک به افراد برای برقراری ارتباط و تصمیم‌گیری بر اساس ارزشهای پیام برند، توسعه دهید. سیستم‌های اینترانت رسانه‌ پرسرعتی برای ترویج پیام برند و ارائه گسترده ابزارهایی است که کاربران با استفاده از آن براحتی با شرکت ارتباط برقرار کرده، ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند. شرکتها نیز خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *