در تحقیقی که از 600 شرکت صورت گرفته است، تاکتیکها و روشهای استفاده شده مدیران آنها در حوزه بازاریابی محتوا، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. اینفوگرافی زیر نتایج حاصل از این پژوهش را به همراه توصیههای کاربردی ارائه میدهد.

همچنین ببینید؛
-
گام های موفقیت در بازاریابی صنعتی از طریق بازاریابی محتوابازاریابی صنعتی هنر جذب مشتریان از طریق یک استراتژی هماهنگ از تاکتیکهای طراحی، تولید محتوا، مدیریت وب سایت و شبکه های اجتماعی میباشد. در ادامه گامهای موفقیت در بازاریابی صنعتی را مرور میکنیم. گام اول: اطلاعات خود را تحلیل کنید…
آینده بازاریابی دیجیتالی در ایرانبازاریابی دیجیتال در ایران به دلیل دسترسی بالقوه آن به میلیونها کاربر اینترنت در کشور در حال افزایش است. هرسال هزاران وبسایت جدید ساخته میشوند و سرمایهگذاری کلانی توسط برندهای بزرگ در بازاریابی دیجیتال صورت میگیرد. این امر تنها یک…