چک لیست اجرای تبلیغات

کسب و کارها قبل از اجرای هر برنامه تبلیغاتی به منظور اثربخش نمودن آن بهتر است سئوالات زیر را پاسخ دهند:

چه نوع تبلیغاتی دارید؟

  • برای مثال، آیا یک رویداد (event) است، مانند یک همایش تخصصی یا عمومی‌تر است؟
  • با فرض بالا، عناصر کلیدی پیام مورد نظر شما در تبلیغات چیست؟

 چرا تبلیغ می‌کنید؟

  • برای مثال آیا هدف آن جلب توجه برای خرید یک کالا یا محصول است، یا تشویق برای نام نویسی در یک دوره آموزشی؟
  • پاسخ به این سئوال، نوع فراخوانی در تبلیغات مان را مشخص می‌کند.

مخاطبان تبلیغات شما چه کسانی هستند؟

  • مردم عادی، دانشجویان، یا کسب و کارهای فعال در یک حوزه؟
  • این موضوع به تمرکز بر پیام شما کمک می‌کند

کجا باید تبلیغ کنید؟

  • از طریق چه رسانه هایی امکان دسترسی به مخاطبان شما وجود دارد؟

می‌خواهید چقدر پول خرج کنید؟

  • دانستن محدودیت‌های بودجه شما کمک می‌کند تا تعیین کنید حجم انتشار تبلیغات، ابعاد آگهی و دفعات تبلیغ و… چه میزان باشند.

چگونه نتایج را اندازه گیری می‌کنید؟

  • از طریق فرم‌های آنلاین، پرسش از شرکت‌کنندگان در یک رویداد یا تماس تلفنی با افراد مشخص، این موضوع قابل بررسی می‌باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *