چگونه خدمات پس از فروش خود را بهبود دهیم

از طریق اهمیت دادن به مشتریان در فرایند خدمات پس از فروش می‌توان به طور فزاینده‌ای شانس خرید مجدد توسط مشتریان یا پیشنهاد خرید از شما به دوستان و فامیل را افزایش داد. در ادامه اقدامات مؤثر در این زمینه مرور می‌شوند؛

  • در روش تحویل ابتکار به خرج دهید: هنگام تحویل کالا دست خطی را بر روی آن قرار دهید که مشتری را به نام خطاب قرار دهد. به این صورت مشتری احساس خاص بودن و ارزشمند بودن می‌کند.
  • از مشتری خود بازخورد بگیرید: وقتی شما شرایطی را فراهم می‌آورید که مشتری احساس کند نظرش برای شما مهم است، احساس یک فرد متفکر به وی دست می‌دهد نه صرفاً یک مشتری معمولی.
  • با مشتریان‌تان در تماس باشید: پس از انجام خرید با مشتری تماس بگیرید و از خرید آن‌ها تشکر کنید.
  • در مشتری انگیزه‌ای ایجاد کنید برای خرید مجدد: از طریق دادن هدیه یا تخفیف برای خرید بعدی از مشتریانتان قدردانی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *