چگونه یک شعار تبلیغاتی به یاد ماندنی بسازیم

چه چیزی یک شعار تبلیغاتی را به یادماندنی می‌کند؟ اگر شما در حال خلق شعار تبلیغاتی برای شرکت یا محصولتان می‌باشید، در واقع چیزی را می‌خواهید که به واسطه آن برند خود را مطرح کرده و به راحتی قابل یادآوری باشد. به این منظور در ادامه هفت نکته برای خلق شعار تبلیغاتی خلاقانه مطرح می‌گردد؛

  • کوتاه و ساده باشد: برای ماندگار شدن در ذهن مشتری، شعار تبلیغاتی خود را با کمتر از ۱۰ کلمه بسازید.
  • سازگار باشد: اطمینان حاصل کنید شعار تبلیغاتی شما تکمیل کننده لوگو، نام شرکت و تصویر ترسیم شده از آن باشد.
  • بر آن چیزی که شما را متمایز می‌کند، تمرکز نماید: چیزهایی را که مربوط به فروش منحصر به فرد شما است را بیابید و از آن استفاده کنید.
  • محدود به زمان خاصی نباشد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی از واژه‌گانی استفاده کنید که از پس گذشت زمان برآیند.
  • اطمینان حاصل کنید که می‌تواند مستقل باشد: شما یک شعار می‌خواهید که به مخاطبان خود می‌گوید که کسب و کار شما چیست، بدون این هیچ گونه اطلاعات اضافی داده شود.
  • بازار هدف خود را در نظر بگیرید: همچنین باید ببینید که مشتریانتان محلی‌اند، ملی‌اند یا بین‌المللی. اطمینان حاصل کنید که شعار تبلیغاتی شما برای بازار هدف روشن و قابل فهم باشد. اگر شما محصولاتتان را به کشورهای دیگر صادر می‌کنید، مراقب باشید ترجمه شعار تبلیغاتی شما به زبان کشور مقصد معنای دیگری ندهد.
  • نظر مشتریان را جویا شوید: از طریق شبکه‌های اجتماعی نظر مشتریان را در مورد شعار تبلیغاتی خود جویا شوید یا مسابقه‌ای را ترتیب داده و بهترین شعار تبلیغاتی پیشنهادی جایزه دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *